El cicle de Teatre es fa gran!

El passat 12 de juny, en el marc de la mostra de Teatre Jove de Tarragona, els alumnes del cicle formatiu de grau superior de Tècniques d’Actuació Teatral van mostrar el seu producte final després dels dos anys a l’institut.

L’alumne Aleix Ardila ens explica com ha viscut aquesta cloenda i els dos anys de formació: “

Si hagués de descriure el meu pas pel cicle amb només dues paraules, serien màgia i aprenentatge.

Durant aquests dos anys, els meus companys i jo hem après a estar damunt d’un escenari d’una manera professional. Hem après a respectar-nos entre nosaltres, a decidir conjuntament, a formar part d’un projecte que ens engloba a totes. Però sobretot hem après a ser actors i actrius.

Tots els esforços d’aquests darrers anys, han cobrat sentit i harmonia en el taller de final de cicle. On hem pogut actuar, cantar, ballar, riure, plorar, experimentar, ser valentes, sortir de la zona de confort i sobretot esprémer tot el coneixement que hem adquirit gràcies als professors del cicle.

Tant jo com els meus companys estem infinitament agraïts a tots els professors i professores que heu format part de les nostres vides aquests dos anys, hem après moltíssim. Gràcies pels vostres coneixements, gràcies per la paciència que heu tingut, i gràcies per fer teatre i lluitar perquè el màxim de gent possible conegui aquest món tan bonic i tan màgic. Moltes gràcies de tot cor, sou màgia.”

També incloem la crònica de l’Enric Garcia Jardí del Fet a Tarragona:

Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Per començar